woensdag 1 november 2017

Samen knutselen: Leve de vakantie!!



Zondagmiddag knutselde 
deze lieve dame gezellig 
samen met mij.


Ze maakte dit geweldige kaartje.
De drie woordjes rond de cupcake
schreef ik op vraag.
De rest is eigen werk!
Ik vind het super geslaagd!

  
Maandagmiddag sloeg even de
verveling toe bij mijn boys 
en ineens dacht ik aan 
de leuke halloween-kerststempelset
die ik van Margo mocht lenen.


Hij maakte er een Halloweenkaartje
mee en deed hem direct in de postbus
voor zijn beste vriend.


Hij maakte een kerstkaartje
voor zijn beste vriend,
een beetje als grapje.


Ook deze ging direct de postbus op,
zo kan zijn vriendje er lang van genieten.
Ze mochten kleuren met mijn copics
en dat vonden ze wel een eer.


Hier de drie kindercreaties samen.
Ik had mijn berichtje al klaargezet
voor vandaag.
Maar gisteren vroegen ze beiden
of ze nog een kaartje mochten
maken voor hun buurvriendjes.


En ze maakten nog deze twee
toffe Halloween kaartjes.


De oudste hield het deze keer
zwart wit met wat details in kleur.


De jongste maakte er weer een
kleurrijke straat van.
Zo mooi gedaan.


Ik deed gezellig mee en maakte
dit Halloween kaartje.

Wat een leuke set op mee te spelen!
Daar zijn we nog niet mee uitgespeeld!
Bedankt Margo!



15 opmerkingen:

  1. gezellig gezellig, doet me zo denken aan jaren terug heerlijk met de kids aan de tafel lekker knutselen...
    gelukkig heeft Merit haar knutselkriebels gehouden, zodat we nu ook weer heerlijk samen aan de slag kunnen.
    Je kids hebben super hun best gedaan...hele leuke kaartjes zijn er gemaakt.'fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit in de herfstvakantie. Zo komen ze de week wel door. Ziet er allemaal super leuk uit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig om je eigen knutselclub te hebben thuis! Fijne vakantiebesteding met gave resultaten.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voor jou dat je kids graag knutselen, tof voor hen dat ze zo'n n creatieve mama hebben!
    Supermooie crea's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Complimenten voor je kids, dat hebben ze super gedaan. En Mama je hebt de woordjes prachtig geschreven, het lijkt net een stempeltje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creaties nog veel knutselplezier

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo samen te knutselen. Ze hebben talent, zulke toffe kaarten!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een talentjes. Stuk voor stuk leuke kaartjes en helemaal eigen stijl. Knap hoor en wat gezellig ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten hebben je kinderen gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie zijn een echt knuselteam! Gezellig hoor. En wat een prachtige kaartjes allemaal, de één nog mooier dan de ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk om zo samen met de kinderen bezig te zijn en wat maakten ze mooie kaartjes, daar mag mama trots op zijn. Het kaartje wat je voor Colien maakte is ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke stempelset, die huisjes!!
    Ik zie meteen vele VELE mogelijkheden.
    Wat leuk dat je kinderen zo mee willen knutselen enne......ze hebben talent zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stuk voor stuk prachtige kaartjes (dat wilde ik nog bij mijn opmerking schrijven, maar mijn computer ging te snel), zowel de kleurrijke als de meer CAS kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat gezellig, zo samen met de kinderen knutselen ! En ze hebben duidelijk talent, wat prachtige kaarten ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezelligheid zo met z'n allen knutselen. En wat een geweldig mooi resultaat zeg! Ze hebben het niet van een vreemde. Hartstikke mooi, leuke, vrolijke kaartjes!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah