zaterdag 11 november 2017

Margo daagt Sarah uit # 1


Hier zijn Margo en ik weer!
Deze keer daagde Margo me uit.


Met deze spullen moest ik
 een easel kaartje maken.
Leuke opdracht!


En dit maakte ik ervan!


Op de voorkant een emboste cirkel
en twee lieve diertjes
van de stempelset van de opdracht 


Vanbinnen een vosje van een
andere set van LF.
Het houten tekstbalonnetje
houdt de easelkaart mooi
op zijn plek.
De gebruikte teksten zijn van MFT.
Het was een plezante opdracht!
Ik ben benieuwd wat Margo maakte!

Vandaag mijn tweede uitdaging
voor Margo.
Ik gaf haar gisteren een klein zakje
dat ze pas na het lezen van dit bericht
mag openen.
Margo, we gaan dit model
kaart maken:


Het hoeft niet perse een kaart
van 10,5 op 10,5. Het mag
ook een gewoon formaat kaartje worden.


Ik zou graag deze drie papiertjes
willen herkennen op je kaart.
En Margo, in het zakje van gisteren zit
het vosje van Marianne Design
en de woordjes van Els Brigé.
Nog 1 ding: ik wil een knoopje
op je creatie zien!
Veel plezier ermee!
Er zijn onder onze trouwe lezers heel
wat die de teksten van E.B.
en het vosje van MD hebben dus doe
gezellig mee met onze uitdaging.
Plaats hem op zaterdag 25 november
en laat die dag een berichtje achter
op ons blog want wij komen
graag kijken.

Gisteren was een super gezellige dag.
Met 4 klassen haalde ze 1800 euro
binnen, ik vind dat veel!
Bedankt Enny en Margo voor
de sponsering.
Het Sint Maartensfeest was ZO MOOI!
Kijk maar:



Fijn weekend!

21 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging en je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt Sarah. Fijn weekend groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging die je prima afging, een heel gezellig kaartje. Wat een mooi bedrag hebben jullie opgehaald, super!
    Mooi feest ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, deze onderlinge uitdagingen! Je hebt een erg leuk kaartje gemaakt. Er lag al een envelop in de brievenbus, maar zoals het hoort maak ik die pas maandag open.... alvast bedankt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk die uitdagingen, ze zijn super je kaartjes...
    Zo de kids hebben een prachtig bedrag opgehaald.

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging en hele mooie uitvoering van je easelkaartje, tof! Kijk al uit naar jullie volgende uitdaging... Wat een fantastisch bedrag is er opgehaald, super!
    grtz.Colien
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje, en een leuk model heeft het ook! Leuk die uitdaging van elkaar. Nou, dat bedrag is een felicitatie waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Sarah wat een lief kaartje ! En wat een super toffe opdracht zeg !!! Ik ga meteen aan de slag ! Heb er zo'n zin in ! Je kaartje is schattig met dat rondje met de sterrenachtergrond ! Ik vind de lichtjes zo mooi geworden ! Dat is zo gezellig zeg ! De koekjes waren heerlijk ! Als je aan het recept kan geraken, graag ! x
    Fijn weekend !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, een super-schattig kaartje voor de uitdaging ! Ja, de koekjes waren heel lekker, en ook de kaartjes en kaarsje zijn mooi ! Ik ben blij, dat ze zo'n groot bedrag hebben opgehaald, bravo ! Mooie lampions op het St Maartensfeest, tof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdagingen van jullie, Gave kaartjes . grts eny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er erg leuk uit ! geslaagde creatie
    succes met de uitdaging
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk deze uitdaging !!!
    Zeer mooie creatie geworden !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie easelkaart! Slim om het houten tekstballonnetje te gebruiken om de kaart staande te houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit toch leuk.
    Je hebt er weer een hele leuke kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje heb jij gemaakt met die schattige stempeltjes Sarah...leuk dat jullie die uitdagingen samen aangaan...Ik ben benieuwd wat het resultaat gaat worden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er een leuke easelkaart van gemaakt. Leuk te zien hoe verschillend Margo en jij deze opdracht gemaakt hebben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker een uitdaging, maar wat een leuk resultaat. Zo ook de opbrengst, wat een mooi bedrag.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk, deze uitdaging en wat een mooi resultaat! Je nieuwe opdracht is ook al veelbelovend. Jullie hebben duidelijk ook een mooi Sint-Maartensfeest achter de rug.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave uitwerking van Margot's uitdaging! Mooi rustig en heel gaaf bij zo'n easelkaart! Ben benieuwd wat er van de volgende uitdaging komt; leuk zo hetzelfde materiaal en heel anders! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke uitdaging doen jullie elkaar weer aan. Jouw kaart ziet er alvast super uit!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah