donderdag 16 november 2017

Kaartjes met stof # 2


Vandaag het andere stofje 
dat ik verwerkte op twee kaartjes.
Dit stofje vind ik zelf heel mooi!
1 vosje stond er nog helemaal op
en samen met Action papier werd het
een leuk herfstkaartje.


Dan had ik nog wat vosjes
aan de rand van mijn stof,
die er nog maar half op stonden.
Maar ook daar maakte ik nog een
kaartje mee met hetzelfde papier.


Hier zie je de twee herfstige kaartjes 
nog eens samen.
Het zijn niet per se jongenskaartje,
maar toch waag ik een kansje bij
CCCB #388 ' For the boys '

20 opmerkingen:

  1. Heel toffe kaarten Sarah!
    Gisteren niet op mijn hobbykamer geraakt, zal zondag wel lukken.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Sarah om van de restjes van het stofje nog kaartjes te maken....ook je vorig kaartje is leuk.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dit zijn ook al van die schatjes. Leuke kaarten, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk, het zijn mooie, stoere kaartjes geworden!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei erg leuk! Superschattig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om zo je stof restjes op te werken Sarah. Je kaartjes zijn heel leuk geworden. Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat zijn ze leuk Sarah. Zo tof om ook de halve vosjes te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW wat zijn ze gaaf, ben helemaal gek van herfstkaartjes en deze kleurtjes zijn zo mooi.
    Heel leuk om zo je restjes stof op te maken...
    ook je vorige kaartjes zijn schattig!!

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze verjaardagskaartjes Sarah ...leuk gedaan met die stofjes...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je weer super bezig geweest met al die stofjes Sarah en de kaarten met restjes zijn super en ik denk ook heel "aaibaar"!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Sarah ! Heel mooi en fijn afgewerkt, iets wat ik altijd heel belangrijk vind. Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herken de papiertjes. Leuk dat jij ze voor een herfstkaartje gebruikt. Leuk opgelost ook met die 'halve' vosjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat staan de vossen fier op je kaartjes Sarah...ik vind ze super leuk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt leuk deze vossenkaartjes! Grappig dat de vosjes van stof zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes maakte jij Sarah! En wat heb je mooie kussens Gemaakt Voor De Stoelen Van De Jongens. Toppie hoor!!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze kaartjes zijn erg leuk! Is de stof nu helemaal op?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Sarah,

    Weer leuk, stofjes met papier gecombineerd!!
    In mijn geboorteproject zit ook stof op de kaartjes... (maar letterlijk dan, niet figuurlijk!)

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat leuk, kaartjes met stoffen, zo prachtig met die vosjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastic , colourful foxes and great patterns. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah