woensdag 15 november 2017

Kaartje met stofjes # 1


Aller eerst bedankt voor de 
reacties op de trip trap kussens. ☺
De stofjes zijn zo leuk dat ik kleine 
restjes niet kan weggooien,
maar ze verwerkte op een kaartje.


Twee diertjes zette ik in
 een cirkeltje van kurk.
Wat een lief stofje is het!
Ik maakte er ook nog een kledingstuk
uit maar dat moet nog op de foto.
Morgen twee kaartjes met het 
stofje van de andere trip trap stoel.

Nog even dit:
Ik lees al JAREN bijna elke avond
voor aan mijn kinderen.
Maar gisteren werd ik voorgelezen.
De jongste oefent volop!
En gisterenavond las hij me
 drie verhaaltjes voor.
Zo schattig ☺

Fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Heel schattig kaartje, wat een onwijs leuk stofje! En tof dat je van de restjes weer kaartjes maakt...Je stoeltjes zijn ook zo mooi geworden, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel erg leuk kaartje met dit grappige stofje. Die twee die je uitgeknipt hebt zijn echte blikvangers op het kurk. Wat leuk dat de rollen met het lezen nu omgedraaid zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze 2 kaartjes zijn geweldig! Leuk om het een keer met stof te doen. Deze lapjes lenen zich er goed voor.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof idee om met de restjes stof kaartjes te maken. Heel leuk effect! En heerlijk.... ik lees zelf ook graag en vind voorlezen (nichtjes, neefjes) heel gezellig...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi effect met die stofjes, leuke kaart Sarah.
    Grappig dat je nu wordt voorgelezen, mijn kleinkinderen kunnen ook al alletwee zelf lezen en willen niet meer dat oma voorleest :)
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaart en wat een mooi stofje. En ik heb even naar je kussens gekekeken Wat knap gemaakt! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig stof daar krijg je dan een mooi kaartje van! De kussens die je gemaakt hebt zien er ook leuk uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje met dat onwijs leuke stofje. Knap gedaan! En wat leuk dat de rollen met het voorlezen zijn omgedraaid, kun je heerlijk luisteren!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje met dit schattige trip trap stofje. Wat goed dat je altijd voorleest. Dat is zo belangrijk. Je ziet waar het toe leidt... nu word jij voorgelezen. Hoe leuk is dat?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sarah, ik heb genoten van al je creatie's van de afgelopen week. Zo knap van je, kaartjes, haken, kleding, stoelen etc, je draait je hand ook nergens voor om.
    Prachtige kaartje voor de challenge met Margo.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he, om stof te verwerken op een kaartje? Ik vind het altijd een leuk effect hebben. Maar dat zie je soms op een foto niet.
    Leuk dat je nu voorgelezen wordt. Herkenbaar...herinner het me nog goed van mijn jongste. Gouden momenten.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Sarah,

    Leuk hoe je die stofjes verwerkt op kaartjes!
    En tof hoe jij jouw kinderen het lezen stimuleert! Dat is mij nooit gelukt, maar ik was geen voorleesmama...
    Heb zelf vroeger wel veel boeken verslonden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke combi van materialen, gaaf kaartje!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schattig kaartje, leuk met die stof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah